{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🇪🇸 No soy un mal tipo, no necesito ser bueno en todas las

🇪🇸 No soy un mal tipo, no necesito ser bueno en todas las Hombre confundido

من بد اخلاق نیستم فقد لازم نمیبینم با هر اسکولی خوش اخلاق باشم 😂🌀
دیدگاه ها (۲)

🇫🇷 Je ne respecte pas les règles,Je les ferai moi-même!✨من ا...

🇮🇹 È colpa nostra! Alcuni di noi non erano numerici✨تقصیره خ...

نـَنت نميزاره آرايـِش کُنی ميگی عاقامون غیرتیه؟¿😐🖕

در حدی فاز دارین ک برق هم شمارو بگیره میپره!⚡️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط