هستند دخترانی که.. لاک قرمز می زنند!
هستند دخترانی که.. لاک قرمز می زنند!
ناز می کنند!
عروسک دارند!
لوس می شوند گــآهی و لبخنـــد می زنند اینهایی که می شناسم دخترند!!
ولی به دخترانه هایشان چوب حراج نزدند!
یاد گرفته اند "همه" لایق دخترانه ها نیستند!
اینهــآ هم دختـرند با چاشنی سادگی و نمک حیــا...
هنوز هم "بانمـک ها" پرطرفـــــــــــدارترند به افتخارشون
ناز می کنند!
عروسک دارند!
لوس می شوند گــآهی و لبخنـــد می زنند اینهایی که می شناسم دخترند!!
ولی به دخترانه هایشان چوب حراج نزدند!
یاد گرفته اند "همه" لایق دخترانه ها نیستند!
اینهــآ هم دختـرند با چاشنی سادگی و نمک حیــا...
هنوز هم "بانمـک ها" پرطرفـــــــــــدارترند به افتخارشون
- ۹۶۱
- ۳۱ تیر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط