{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میشه حداقل تو قلبمو نشکونی؟

میشه حداقل تو قلبمو نشکونی؟
اینبار چیزی ازش باقی نمیمونه.
دیدگاه ها (۰)

" من خیلی سعی کردم فراموشت کنم؛ سئول و فراموش کردم،عینکت و ف...

"اون عوض شده...خیلی عوض شده،شیطنتی توی صداش نیست،عینکش هنوز ...

سر قسمت بعدی چیزی از من باقی نمیمونه😭😭😭

دارای پست های خوب+++

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط