{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شاید هیچ وقت نشد پیش هم باشیم ولی همیشه وقتی به هم نیاز د

شاید هیچ وقت نشد پیش هم باشیم ولی همیشه وقتی به هم نیاز داشتیم پیش هم بودیم
دیدگاه ها (۱)

ما قبلا برای همدیگه بهترین بودیم ولی الان نهو من ناراحت نیست...

خیلی بیرون بودیم وقت نشد دیگه پارتو فردا میزارم🫶🏻✨️

خوب شد که جلیلی انتخاب نشد ، وگرنه الآن داشتیم التماس مذاکره...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط