سه استقلالی به اردوی تیم ملی دعوت شدند
سه استقلالی به اردوی تیم ملی دعوت شدند
سه بازیکن باشگاه استقلال با دعوت کادر فنی تیم ملی امید، در اردوی آمادهسازی این تیم حضور خواهند داشت.
با اعلام فدراسیون فوتبال، سعید سحرخیزان، اسماعیل قلیزاده و ابوالفضل زمانی به اردوی تیم ملی فوتبال امید دعوت شدند.
این اردو از ششم تا پانزدهم تیرماه در مرکز ملی فوتبال برگزار میشود و ملیپوشان دعوتشده زیر نظر کادر فنی برنامههای آمادهسازی خود را دنبال خواهند کرد.
باشگاه استقلال ضمن تبریک به این سه بازیکن، برای آنها در اردوی تیم ملی امید آرزوی موفقیت و درخشش دارد.
#استقلال
#جام_جهانی
#ایران
#کبریت_بی_خطر
#ورزش
#فوتبال
#ویسگون
سه بازیکن باشگاه استقلال با دعوت کادر فنی تیم ملی امید، در اردوی آمادهسازی این تیم حضور خواهند داشت.
با اعلام فدراسیون فوتبال، سعید سحرخیزان، اسماعیل قلیزاده و ابوالفضل زمانی به اردوی تیم ملی فوتبال امید دعوت شدند.
این اردو از ششم تا پانزدهم تیرماه در مرکز ملی فوتبال برگزار میشود و ملیپوشان دعوتشده زیر نظر کادر فنی برنامههای آمادهسازی خود را دنبال خواهند کرد.
باشگاه استقلال ضمن تبریک به این سه بازیکن، برای آنها در اردوی تیم ملی امید آرزوی موفقیت و درخشش دارد.
#استقلال
#جام_جهانی
#ایران
#کبریت_بی_خطر
#ورزش
#فوتبال
#ویسگون
- ۲۵۲
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط