{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#فاطمیا

#فاطمیا
با اینکه قهرم باهات ولی عمرمی ابجی
دیدگاه ها (۴۲)

به کانال ما بپیوندید@lean_textss

بابایی کاش جای تو من میخوابیدم

هر وقت بخوام پیامت بدم اینو میخونم از خودم متنفر میشم و پیام...

من باهات قهرم 🥹

تموم راهرو های خونه رو شمع که بچینی، من باهات قهرم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط