{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه‌ها دارم می‌ترکم از عصبانیت 👿

بچه‌ها دارم می‌ترکم از عصبانیت 👿
دیدگاه ها (۹)

بچه این فیلم من با دستام درست کردیم اینشادش رو یادم رفت پاک...

تولدت مبارک جیمین 💜💜💙💙بچه ها من نمی تونم هی بیام تو ویسگون ب...

ببخشید دیگه اینشادش رو یادم رفت ور دارم 😅 لطفاً گیر ندید

قول بده ترکم نکنی، من به بودنت نیاز دارم.

اگه ترکم کنی میمیرم قسم می خورم @jeonjjw2

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط