✨
✨
آن «شـب» كه تورا بوسيدم
چيزی از تــو در من جا ماند
تكه ای از دَمَت و نَفَست♥️
كه گوشهٔ لبم خوابيده...!💋
آن «شـب» كه تورا بوسيدم
چيزی از تــو در من جا ماند
تكه ای از دَمَت و نَفَست♥️
كه گوشهٔ لبم خوابيده...!💋
- ۲.۸k
- ۰۷ اسفند ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط