ای ننهههههههههههههههه
ای ننهههههههههههههههه
قربونش برم مننننننننننننن
موهاش چقد خوشگل وایسادههههههه
اهم_
فردا مامانم میخواد بره کارنامه امو بگیره ساعت ۱۰_
خودمم تا ۱ یک و نیم اینا نیستم پس قرار نیست بفهمم چه شکری خوردم_
اگر دیدید تا ساعت ۲ ظهر خبری ازم نشد یعنی ریدم_
(گفته اگر ریده باشی کل ۳ ماه تابستون رو گوشیتو ازت میگیرم_)
قربونش برم مننننننننننننن
موهاش چقد خوشگل وایسادههههههه
اهم_
فردا مامانم میخواد بره کارنامه امو بگیره ساعت ۱۰_
خودمم تا ۱ یک و نیم اینا نیستم پس قرار نیست بفهمم چه شکری خوردم_
اگر دیدید تا ساعت ۲ ظهر خبری ازم نشد یعنی ریدم_
(گفته اگر ریده باشی کل ۳ ماه تابستون رو گوشیتو ازت میگیرم_)
- ۷۸۵
- ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط