{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای ننهههههههههههههههه

ای ننهههههههههههههههه
قربونش برم مننننننننننننن
موهاش چقد خوشگل وایسادههههههه
اهم_

فردا مامانم میخواد بره کارنامه امو بگیره ساعت ۱۰_
خودمم تا ۱ یک و نیم اینا نیستم پس قرار نیست بفهمم چه شکری خوردم_
اگر دیدید تا ساعت ۲ ظهر خبری ازم نشد یعنی ریدم_
(گفته اگر ریده باشی کل ۳ ماه تابستون رو گوشیتو ازت میگیرم_)
دیدگاه ها (۴)

امروزززززززززززززززتولددددددددددددددهیناتاعههههههههههههههههه...

ناناییییییکراشعلییییییییی قودااااا

احتمالا اگر چیزایی که استوری کردمو پست کنم پیجم دوباره به گا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط