{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

+ من خیلی بدبختم!

+ من خیلی بدبختم!
- چرا؟!
+ یکیو ندارم که دوسم داشته باشه!
- من از تو بدبخت ترم!
+ چرا؟!
- یکیو دارم که دوسم نداره!
#vampire
#no_copy_block
دیدگاه ها (۳)

:)#vampire#no_copy_block

:|#vampire#no_copy_block

• این چیه؟![•🙂 🍂 •]• قاصدک[•🌴 🌨 •]• آرزو کن بـد فوت کن[•🌬

رای ندید !برید بشینید پای ماهواره این پسره شجاع هایی که رفتن...

فعک نکنم تو این دنیا کسی دوسم داشته باشه، البته خودمم خودمو ...

هیچ کس وجدان نداره من یکیو خیلی دوستش داشتم دلمو شکست 💔

خیلی توی دنیا یکیو تو دلشون دارن... ولی ندارن:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط