Ⓜ️Ⓜ️Ⓜ️ احمدینژاد، دادگاه بیا نیست!
Ⓜ️Ⓜ️Ⓜ️ احمدینژاد، دادگاه بیا نیست!
محمدعلی پورمختار (رئیس کمیسیون اصل۹۰) با اشاره به آخرین وضعیت پرونده شکایت از احمدینژاد رئیسجمهور سابق اظهار کرد: کمیسیون اصل۹۰ مجلس در این رابطه گزارشی را به قوهقضائیه ارسال کرد و دادگاهی برای بررسی تخلفات احمدینژاد برگزار شد، اما متاسفانه وی در این جلسه شرکت نکرد. البته این پروندهها از زمان مجلس هشتم تشکیل و پیگیری شد که بیشتر آنها مربوط به عدم اجرای قانون بود، اما تاکنون این پروندهها تعیین تکلیف نشده است. بر اساس قانون الزامی ندارد که دادگاه با حضور احمدی نژاد برگزار شود، از این رو این جلسات را میتوان بدون حضور متهم برگزار کرد، بنابراین باید در جهت تعیین تکلیف پروندههای احمدی نژاد به صورت غیابی یا احضار وی به دادگاه اقدام کرد.
محمدعلی پورمختار (رئیس کمیسیون اصل۹۰) با اشاره به آخرین وضعیت پرونده شکایت از احمدینژاد رئیسجمهور سابق اظهار کرد: کمیسیون اصل۹۰ مجلس در این رابطه گزارشی را به قوهقضائیه ارسال کرد و دادگاهی برای بررسی تخلفات احمدینژاد برگزار شد، اما متاسفانه وی در این جلسه شرکت نکرد. البته این پروندهها از زمان مجلس هشتم تشکیل و پیگیری شد که بیشتر آنها مربوط به عدم اجرای قانون بود، اما تاکنون این پروندهها تعیین تکلیف نشده است. بر اساس قانون الزامی ندارد که دادگاه با حضور احمدی نژاد برگزار شود، از این رو این جلسات را میتوان بدون حضور متهم برگزار کرد، بنابراین باید در جهت تعیین تکلیف پروندههای احمدی نژاد به صورت غیابی یا احضار وی به دادگاه اقدام کرد.
- ۱.۴k
- ۰۵ آذر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط