{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}


-
-
-
-
-
-
-
-
این نقطه ضعفه منه!
خدا وکیلی آدم باشین
ازش سو استفاده نکنیداااا
دیدگاه ها (۱۷)

vay in karam kheyli bahale :)))

in che jigare♡♡♡

ﺑﮕﺬﺍﺭ ﻟﺒﺎﻧﻢ ﺭﺍ ﺑﻪ ﮔﻨﺎﻩ ﺑﻮﺳﯿﺪﻥ ﻟﺒﺎﻧﺖ ﺁﻟﻮﺩﻩ ﮐﻨﻢ !!! ) ﺭﻭﻣﺌﻮ ﺑﻪ...

(*^-^*)

آرمی =کارخونه سم سازی🤤🤩 (خدا وکیلی این چه کاریه اخههه)

هی دل هه

خدا وکیلی ر ی د ی با این کاور کردنت 😂😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط