{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چیزی که به هوش مصنوعی گفتم🤣🤣🤣

چیزی که به هوش مصنوعی گفتم🤣🤣🤣
دیدگاه ها (۷)

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🇮🇷🇮🇷🇮🇷

وطنم 🇮🇷🙃از اون آدم فروشا ی ایرانن خیلییییی بدم میاد🙂🙂

آییی قلبم

بچه ها همه ی کلیپارو به خدا به جون خودم خودم درست می کنم🙂🙂

به هوش مصنوعی گفتم برام یه عکس بساز بعد این همه ساخت

دوزتان. به هوش مصنوعی گفتم به سلیقه خودت یه امضا طراحی کن🥲:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط