{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#پایان...

دیدگاه ها (۰)

تلاش نکن...🤞😇

هرگز نخور غصه حرف دگران را گور پدر هرکی که بخواهد بدمان را🤞😎

چی‌خوشحالت میکنه؟ همونو برات آرزو میکنم تولدت مبارک عزیزم ♥️...

حال من مثل درختی که تبر خورده ولی نیفتاده🥲🚶‍♀️

پایان این عشق ها بدون پایان بودن بود😮‍💨

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط