{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مدتی هست کمی نا خوش هستم برای همین فعالیتم کم شده شرمنده

مدتی هست کمی نا خوش هستم برای همین فعالیتم کم شده شرمنده هستم
دیدگاه ها (۲)

بچه ها ببخشید که فعالیتم خیلی کم شدههههههههمن شاید کلا یا فق...

حداقل فعالیتم رو کم میکنم

بچه ها بخاطر امتحانات فعالیتم یکم کم میشه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط