{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آخه این چه کاریه(●__●)(●__●)(●__●)شوخی خرکی(⊙_☉)(⊙_☉)(⊙_☉

آخه این چه کاریه(●__●)(●__●)(●__●)شوخی خرکی(⊙_☉)(⊙_☉)(⊙_☉)
دیدگاه ها (۱۵)

شلام...من بعد از۷ساعت اومدم.....

خوش بحال اونایی که داداش دارن...(┳Д┳)

بله...

قبل از استیجش خیلییییییی خوشگله....ولی بعد از استیجش خیلیییی...

به این نوع شوخی میگن شوخی خرکی .....😂

بانک خنده

کی گفته مکرون مسلمون نیس؟ 😦😦😦(شوخی خرکی)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط