{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ریپلای جین به کامنت آرمی در ویورس

ریپلای جین به کامنت آرمی در ویورس

💜: سوکجین چه مزه‌ای داره؟ ❤️💚💙


🐹: مزه اش شبیه نوشابه اس
دیدگاه ها (۱)

پست های اینستاگرام هوپی

جیهوپ با پدرش برای مسابقه دیروز رفته بود

🐿: سلام، من جیهوپ از بی تی اسم.🐿: من باید اولین توپو برای دو...

هوپی درحال نارنگی خوردن....من فداش شمممم

وای این توش نوشابه بخوری یه مزه ای خواستی داره

جی توی ویورس به یه کامنت اوتی‌۷ ریپلای زد 🤧

هشدار ❗️❗️ خطر ایست قلبی 😭😭❤️#بی_تی_اس #کیم_سوکجین #سوکجین #...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط