{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

رفت‍ به‍ #گآ :)

رفت‍ به‍ #گآ :)
دیدگاه ها (۱)

#رفیقآی‍ خوب‍ وآسه‍ کآرآی‍ بَد :)

#بحث‍ ک‍ میکردیم‍ #بس‍ نمیکردش‍ـ .. :)

پآدشآه‍ نبود ولی‍ دآشت‍ یه‍ پآ سلسه‍ :)

درسـتـهـ خــواهـر ندارموــلیــ یکـــیـ رو دارمـ کــهـ برامـ ...

دهنتو گا....

بچه ها یک میلیون پولمو به گا دادم🤡😃رفتم باهاش اکسسوری خریدم ...

دهنتو گا....🤣عه منو آویننن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط