{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچها میخوام واسه اوسیم یه نکته بزارم

بچها میخوام واسه اوسیم یه نکته بزارم
ببینید اوسیم تو ابدیت سوم که دارم درست میکنم موهاش⬛ با تکه های🟦
و یه 🧀 میخوام بهش اضافه کنم
و اون 🧀اینه که وقتی هوا سرد میشه موهاش از ⬛بشه ⬜
دیدگاه ها (۱۰)

سلام بچها متاسفانه کانال قبلیم پرید و الان میگین که اکو داری...

استی های عزیز پیج

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط