{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

که تو شمال‌ و جنوب‌ و شـرق‌ و غـربِ‌ منی

که تو شمال‌ و جنوب‌ و شـرق‌ و غـربِ‌ منی
دیدگاه ها (۳)

بچها اهنگ خودشه؟بی کسی؟ و منی که برات میمیرم

اگه خدا بودم و میتونستم دوباره دنیارو خلق کنم، تورو تبدیل به...

طوری دوستت می‌دارمکه هر شبانه‌روز بی آنکه ببینمتبی آنکه ببوس...

بابا پادشاه ما تورو ببینیم باید برات تعظیم کنیم

موضوع پست: اکس داری؟!#رئال #بارسا #فود #زندگی #شمال #جنوب

وضعیت تنگه ی هرمز ( ممنتو)

مسافرت شمال یا جنوب یا حتی خرید توی شهر خودت هیییی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط