{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

❗ ️کیسه کشه میگه اسپانسر حدود ۵۷ میلیارد و فدراسیون ۱۵ می

❗ ️کیسه کشه میگه اسپانسر حدود ۵۷ میلیارد و فدراسیون ۱۵ میلیارد به پرسپولیس کمک کرده، بعد انتظار دارید قهرمان نشه؟

❗ ️خب گاگول جان؛ فدراسیون و اسپانسر همین پولارو به تیم حقیرت هم دادن، نتیجش چی شد؟ تجاوز تو آسیا، قعرنشینی تو جدول، باخت دربی، ۱۶ امتیاز اختلاف، بازم بگم؟ این پول از گوشت سگ هم واسه بازیکنای بی غیرتتون حروم تره :)))

❌ باشگاه هرچقدر پول گرفته نوش جونش، به جاش قهرمان فصل قبل و چهارم آسیا شدیم، امسال هم که با ۷ امتیاز اختلاف صدر جدولیم!
دیدگاه ها (۱)

سازمان لیگ و مسوولان برگزاری مسابقه به هدفشان رسیدندوقتی تا ...

با یک برد عاشقت نشده ام که با یک باخت از عشقت دست بکشمتا ابد...

🍌 🍌 🍌 🍌 🍌 🍌 😅 😅 😆 😆 😆 😆 😅

بـــــــــربـــــــدخــــــواه پـــــرســـپولیس لعنت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط