سکوت گورستان را می شنوی..
سکوت گورستان را می شنوی..
دنیا! ارزش دل شکستن را ندارد
میرسد روزی که هرگز در دسترس
نخواهیم بود..
خاک آنتن نمیدهد که نمیدهد!!
بیخیال نداشته هایت......
بیخیال غصه هایت.......
بیخیال هرچه که خیالت را نا آرام میکند..
به من بگو ببینم امرزو نفس کشیده ای؟؟
پس خوش بحالت...
عمیق نفس بکش،عمیق
عشق را
زندگی را
بودنرا
بچش..
ببین..
لمس کن..
و با تک تک سلول هایت لبخند بزن..
قدر لحظات باهم بودن را بدانیم!!
شاید فردایی نباشد......
دنیا! ارزش دل شکستن را ندارد
میرسد روزی که هرگز در دسترس
نخواهیم بود..
خاک آنتن نمیدهد که نمیدهد!!
بیخیال نداشته هایت......
بیخیال غصه هایت.......
بیخیال هرچه که خیالت را نا آرام میکند..
به من بگو ببینم امرزو نفس کشیده ای؟؟
پس خوش بحالت...
عمیق نفس بکش،عمیق
عشق را
زندگی را
بودنرا
بچش..
ببین..
لمس کن..
و با تک تک سلول هایت لبخند بزن..
قدر لحظات باهم بودن را بدانیم!!
شاید فردایی نباشد......
- ۴.۰k
- ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط