{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من اهل مذاکره با دشمن نیستم

من اهل مذاکره با دشمن نیستم
چون من انقلابی ام
دیدگاه ها (۱)

من و هلن جان

دایی انقلابی داشتن نعمت است

انقلاب اسلامی ایران چهل و پنج ساله شد

انگور سیاه حرف ندارد

آتش بس قرار نبود بیشتر از دو هفته بشه پیش‌شرط‌های مذاکره (پو...

پزشکیان و تیم مذاکره کننده چرا خفه شدن

⛔ سکوت در زمان توقف عملیات نظامی در روز چهلم جنگ رمضان جهت م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط