{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آقا جان میشه باز بطلبی بیام پابوست

آقا جان میشه باز بطلبی بیام پابوست
خیلی دلتنگم😢🖤
دیدگاه ها (۰)

پاسخی کوتاه به اراجیف یک لجن پراکن

اقا جان دلم هوای حرمتون رو کرده، میشه دوباره من رو بطلبین بی...

♦️ یا #امام_رضا علیه السلام ♦️ #آقا جان میشه اونایی رو که #ح...

آفا جان بطلب بیاییم پابوست 🙏🏻🙏🏻😔😔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط