به چه می اندیشی؟!
به چه می اندیشی؟!
به خزانی که گذشت؟
به بهاری که نبود؟
به امیدی که کنون رفته به باد؟
یا به عهدی که دگررفت ز یاد؟
به چه می اندیشی؟!
به دوچشمی که توراهیچ ندید؟
به دودستی که توراهیچ نخواست؟
به رفیقی که غبارغمت ازچهره نرفت؟
یابه قلبی که برایت سخن ازعشق نگفت؟
به چه می اندیشی؟
به بهاری دیگر به امیدی دیگر یا رفیقی دیگر؟
دست بر شانه تنهایی خود بگذار
چهره از غمهایت بردار
هیچ دستی به تنهایی تو مرحم نیست
بر افکار خودت باور باش
سخت است ولی میشود آزاده تمنا نکنی بر دنیا ♥♡♥
به خزانی که گذشت؟
به بهاری که نبود؟
به امیدی که کنون رفته به باد؟
یا به عهدی که دگررفت ز یاد؟
به چه می اندیشی؟!
به دوچشمی که توراهیچ ندید؟
به دودستی که توراهیچ نخواست؟
به رفیقی که غبارغمت ازچهره نرفت؟
یابه قلبی که برایت سخن ازعشق نگفت؟
به چه می اندیشی؟
به بهاری دیگر به امیدی دیگر یا رفیقی دیگر؟
دست بر شانه تنهایی خود بگذار
چهره از غمهایت بردار
هیچ دستی به تنهایی تو مرحم نیست
بر افکار خودت باور باش
سخت است ولی میشود آزاده تمنا نکنی بر دنیا ♥♡♥
- ۱.۸k
- ۰۳ آبان ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط