من بر عکس خیلیآ اخلاقم سگ نیس... رفتارم تک نیس...امثالم ک
من بر عکس خیلیآ اخلاقم سگ نیس... رفتارم تک نیس...امثالم کم نیس...فازم غم نیس... کمرم خَم نیس... حرفام سَم نیس...چشمام نَم نیس...من خاص نیستم...آس و پاس نیستم... دنبال مخاطب خاص نیستم...عــــاشق یـــاس نیستم...اهل هرزگی و لاس نیستم...برای هیچکس لاستیک زاپاس نیستم... من کچل و طاس نیستم... عقده ای و بی احساس نیستم...بازمــــ بگمــــ؟؟ آقا من بر عکس خیلی ها،یه ادم عادی و معمولی ام...دوس دارم خودم باشم ... خوشم نمیاد از اوناـــی که خودشونو بالاتر و بهتر از بقیه میدونن ...ســـــــاده باش 🌟 🌟 خودت بــــاش✌ ✌
- ۲.۰k
- ۰۵ شهریور ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط