{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من بر عکس خیلیآ اخلاقم سگ نیس... رفتارم تک نیس...امثالم ک

من بر عکس خیلیآ اخلاقم سگ نیس... رفتارم تک نیس...امثالم کم نیس...فازم غم نیس... کمرم خَم نیس... حرفام سَم نیس...چشمام نَم نیس...من خاص نیستم...آس و پاس نیستم... دنبال مخاطب خاص نیستم...عــــاشق یـــاس نیستم...اهل هرزگی و لاس نیستم...برای هیچکس لاستیک زاپاس نیستم... من کچل و طاس نیستم... عقده ای و بی احساس نیستم...بازمــــ بگمــــ؟؟ آقا من بر عکس خیلی ها،یه ادم عادی و معمولی ام...دوس دارم خودم باشم ... خوشم نمیاد از اوناـــی که خودشونو بالاتر و بهتر از بقیه میدونن ...ســـــــاده باش 🌟 🌟 خودت بــــاش✌ ✌
دیدگاه ها (۵)

زود تـــــــــنــــــــــــد ســـــــــریــــــــــــــع همگ...

بعــــــــــــله اینـــــجوریــــــــاس😍 😍 😃 😃

ســــــــــــلام رفقای گلم صبح همگیتـــــــــــون بخیر و خوش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط