{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یـک گــیره گـــرفتم که به موهات بـبندی

یـک گــیره گـــرفتم که به موهات بـبندی

ایــنگونه دخــیل حــــــرم زلــف تـو هـستم ..
دیدگاه ها (۲)

سلام به همه

ممنون بابت بعضی ها که پلاسکو را ویران کردن .... خسته نباشین

اگر زنی در چهل سالگی‏هنوز بسیار زیبا و جوان است‏به این دلیل ...

خوب بماند

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط