{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واقعاً نمیدونم چرا ادامش ندادم

واقعاً نمیدونم چرا ادامش ندادم
دیدگاه ها (۲)

خــــــــستم

کصــــشـــــعر 💕

خب.. نمیدونم.. واقعا نمیدونم چی بگم... ام... فقط دلم میخواد ...

میدونم نویسنده ی خوبی نیستم ولی واقعا لازمه ۳ نفر بیان پیوی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط