{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتی بخش ای به این خفنی داری دیگه غم نداری😂

وقتی بخش ای به این خفنی داری دیگه غم نداری😂
دیدگاه ها (۲۰)

نگاشون کن اخهههههکاپل کیوت استادی گروپ

بله وضیعت من و فکر می‌کنم نصف جهان رو دارید به روایت تصویر م...

من چند روزه ذهنم درگیر شده که اگه واقعا جی جی رو ول کنن چی؟ا...

وایییییی خیلی نازنننن

وقتی میفهمی از اینترنت درآمد داریوقتی خبر نداری

وقتی پول نداری ولی خلاقیت داری😃

وقتی هیچ منطق احساسی ای نداری:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط