{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه با خیلیا سر شدیم مقصر ما نیستیم اب تا سردی نبینه یخ

اگه با خیلیا سر شدیم مقصر ما نیستیم اب تا سردی نبینه یخ نمیزنه
دیدگاه ها (۰)

اینجا جای یه نفر خالیس فقط

همه جا همه چی شده قلب قرمز💔

همین که کاری به کارم نداشته باشین کافیست

اگه لازم خیلیا سرد شدیم مقصر ما نبودیم...چون آب تا سردی نبین...

آب تا سردی نبینه یخ نمیزنه.

ولی این هوا....سوال پست::اب و هوای مورد علاقت؟؟اگه از اکسپلو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط