{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرکسی یک دلبر جانانه دارد

هرکسی یک دلبر جانانه دارد
من تو را...
دیدگاه ها (۱۳)

محو چشمان تو بودم که به دام افتادم...

تبعید به تو خوبترین حالتاحساسم بود..

نه آرامشت را به چشمی وابسته کن ، نه دستت را به دستی دلخوش ، ...

کاش دلها در چهره ها بود...!

عشقمون تا ابد دلبر جانانه ی من😍

صلیقه ای هرکسی نیست 🤤🇫🇷.آخ آخ اخ تو دیگه حسرتی ولی به یاری ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط