{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عادت ندارم درد دلم را ،

عادت ندارم درد دلم را ،
به همه کس بگویم ..! ! !
پس خاکش میکنم زیر چهره ی خندانم.. ،
تا همه فکر کنند . . .
نه دردی دارم و نه قلبی
دیدگاه ها (۱)

واقعاااااااااااااا

بدون حرف

تقدیم ب همه دوستای گلم

درود الهی ب امید تو

✲ عادت ندارم درد دلم را ، به همه کس بگویم... !!!پس خاکش میکن...

واقعا ایده ای برای ادامه ی فیک ندارم-😔رفیقامم حوصلمو ندارن پ...

گل شقایق

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط