{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به عقاید همدیگر احترام بگذاریم هیچی نمیشه

به عقاید همدیگر احترام بگذاریم هیچی نمیشه
بخدا تهش چیزی نیست
دیدگاه ها (۰)

عجییه آدما همه کار میکنن کسی کاریشون نداره انوقت ما برای اما...

تولدم مبارک 🫠🙂

بخدا لایک کنی هیچی عوض نمیشه قول میدم🫠✨️

عقل یه سلطنت طلب

ای باباعمه باید حمایت شن بجز من داداش لایک کن فالو کن منم ای...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط