{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای خدا گوگولیاااا

ای خدا گوگولیاااا
چرا باید هردوی اینا گی باشن
اه
دیدگاه ها (۳)

معرفی میکنم از .. شوهرم

این چی بود من واسش یه تومن دادم😭😭

عبدالحمید آیتی یورگیزدا بولمسه ارمانبه هردوی مان باشد خدادان...

حتما گوش کنید⭕️و خطاب به کسایی که میگن اینا گی ان اینا دخترن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط