{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام

سلام
صبحتون بخیر
دیدگاه ها (۲)

کدومتون عضوِ برنامه ویسگونیتخواهشن همگی نگین من من من 😡 😝

یادمه ادیسون ِ خدابیامرز میگفتکسی که عضو گروه تلگرامهمثلِ کس...

من که حتی اگه دسامو بکشم به جیبمو برجستگی گوشیو احساس نکنم ...

میگی نععع😲 😲 😲 برو نیگا کن😊 😎

سلام صبحتون بخیر

سلام صبحتون بخیر

سلام صبحتون بخیر 🌻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط