{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها برای این اسم ایکونو رو کردم کوگومی چون یه اوسیه جد

بچه ها برای این اسم ایکونو رو کردم کوگومی چون یه اوسیه جدید ساختم اسم این رو میکنم ایکونو راستی یه شینوا هم هست از رو شینوبو نکشیدم و از رو نزوکو هم نکشیدم حتی از رو بیس هم نکشیدم همینجوری کشیدم خیلی زشت شد بعد با یه برنامه ای اینطوریشون کردم اشتباه نکنید
دیدگاه ها (۰)

شینوا میدونم لباسش بد شده برنامه هه اینجوریش کرده

کاسومی

من و یومه

کاسومی اگه ایدل بود

خدااااااااا

...●𝑵𝒆𝒘 𝑷𝒐𝒔𝒕●...__________★__________فن ارت از دلقک مورد علا...

آرت جدیدد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط