بچه ها برای این اسم ایکونو رو کردم کوگومی چون یه اوسیه جد
بچه ها برای این اسم ایکونو رو کردم کوگومی چون یه اوسیه جدید ساختم اسم این رو میکنم ایکونو راستی یه شینوا هم هست از رو شینوبو نکشیدم و از رو نزوکو هم نکشیدم حتی از رو بیس هم نکشیدم همینجوری کشیدم خیلی زشت شد بعد با یه برنامه ای اینطوریشون کردم اشتباه نکنید
- ۲.۵k
- ۲۳ شهریور ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط