{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#اشتباه کردم

#اشتباه کردم
چرا اعتراف ظریف مهم است؟

١- اعتراف ظریف به این معناست که تئوری "همه مسیرها به امریکا ختم می شود" اشتباه بوده است.
٢- اعتراف ظریف نشان می دهد برجام نه یک مدل برای حل سایر مشکلات، بلکه خود مشکلی است که باید حل شود.
٣- اعتراف ظریف می گوید تئوری امریکای خوب-امریکای بد سر آخر جز شرمندگی به بار نمی آورد.
٤-اعتراف ظریف یعنی برجام تحریم های قبلی را نگه داشته و برای تحریم های جدید کارسازی می کند.
٥- اعتراف ظریف یعنی کشور تا زمان غیرقابل محاسبه در آینده، هزینه "اعتماد" به امریکا را خواهد داد.
٦- اعتراف ظریف یعنی در حالی که جز برجام چیزی برای روحانی باقی نمانده و همان هم، اکنون بیشتر یک دردسر است تا دستاورد.
٧- اعتراف ظریف یعنی بیش از ٣ سال است با مردم صادق نیستند.
٨- اعتراف ظریف یعنی لاپوشانی غیرممکن شده است.
٩- اعتراف ظریف یعنی برقرار ماندن این تیم معنایی جز "شرمندگی های بیشتر" ندارد.
و ١٠- اعتراف ظریف یعنی ظریف هم از روحانی عبور کرده است.
دیدگاه ها (۶)

#شناخت وهابی

#شناخت وهابی#داعش

♻️راهبرد غلطی که همچنان ادامه‌ دارد!◾️یکی از مهم‌ترین ایرادا...

من مخالف مذاکره نیستم بالاخره تا ابد که نمیشه جنگید و باید ی...

بمب فقط دلیل کوچکي از بهانه محروم کردن ایران و ایرانی از انر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط