{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بِهتره ازت متنفر باشَن بِ خاطر چیزی کِ واقِعا هَستی تا ای

بِهتره ازت متنفر باشَن بِ خاطر چیزی کِ واقِعا هَستی تا اینکِه دوسِت داشتِه باشن واسِه چیزی کِ نیستی!:")
دیدگاه ها (۶)

فرمانده💙 بهنام

عباس گدا محبوب دلها😹 😹 😹 🙊

مےخام یڪم ازاسفندیا بت بگم...اچے بگم برات از شخصیتاے اسفندی...

:):broken_heart:🎶

نمیتونی مجبورشون کنی ک دوست داشته باشن!...

تو واسه من دوست صمیمی نیستی یه چیزی بیشتر از دوست هستی💋❤️

ب باد رفتگان... 😂😂واسه همینه ک زیاد بستنی دوست ندارم 🤭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط