{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از این به بعد فقط منو..غم.. تنهایی..گوربابای فکرای رویایی

از این به بعد فقط منو..غم.. تنهایی..گوربابای فکرای رویایی⛔
دیدگاه ها (۹)

هـ

من سکوت میکنم^×^

بدک نی نه؟(^~^)

Being alone isnt bad

شبا وقتی منو دل تنهایی تنها می‌مونیم...آهنگ منو دل داریوش اق...

این دوتا خواهر و برادرن فکرای بد نکنید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط