{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دازای واقعا احمق هست

دازای واقعا احمق هست
آخه چرا روی گوشم گذاشت؟؟؟
دیدگاه ها (۳۶)

Me

من و دازای

عوضییی چی کار می کنی؟درد دارهههه

بهترینام🧡👇..... خب خب میخوام بهترین های خودم رو بگم.... دازا...

اشنایی دازای و میانوکو

من آرمی نیستم ولی خیلی دلم میخواد بیان

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط