#ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﮐﺴﯽ ﺍﺳـت ﮐﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﺵ ﺗــــــــــﻮ ﺭﺍ
#ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﮐﺴﯽ ﺍﺳـت ﮐﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﺵ ﺗــــــــــﻮ ﺭﺍ ﺑﺨﻮﺍﻫــد ﻭ ﺑﯿﺸـــﺘﺮ ﺍﺯ ﺗــــــــﻮ ﻫﯿـــــــــــﭻ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﻭ #ﺗــــــــــﻮ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﺗـــــــﻤﺎﻡ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﺎﺷﯽ برای زیستن دو #قلب لازم است قلبی که دوست بدارد قلبی که #دوستش بدارند . . .
- ۴۰۳
- ۰۶ فروردین ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط