{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خودم را در آغوش گرفته‌ام...!

خودم را در آغوش گرفته‌ام...!
نه چندان با لطافت
نه چندان با محبت
اما
وفادار...
وفادار...!

ساموئل بکت
دیدگاه ها (۱)

همه آدم‌ها مانند ماه هستندقسمت تاریکی دارند کههرگز به کسی نش...

زندگی هیچ‌وقت آسونتر نمی‌شه، این تویی که باید قوی‌تر بشی!

به اغوش خودم چشبیدم....🙂💔درخواستی✨️

🌹نگین : دختری که حاج قاسم شکلات در دهانش گذاشت .و حالالطافت ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط