{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه رابیازمودم ز تو خوشترم نیامد

همه رابیازمودم ز تو خوشترم نیامد
#خط نستعلیق
# خط خودکاری
دیدگاه ها (۰)

به وقت نوشتن ....

🤩🤩🤩👌

@shayankhat#خوشنویسی #خودکاری #نقاشی #نستعلیق #نقاشیخط #شعر ...

کی ز سرم برون شود یکنفس آرزوی تو#نستعلیق #خوشنویسی_با_خودکار

💢 عاشقانی که مدام از فرجت می‌گفتند، عکسشان قاب شد و از تو نی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط