{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واااایییییی من فدامداشووووون اخه

واااایییییی من فدامداشووووون اخه
دیدگاه ها (۱)

بچم تازه ا راه رسیده خستس

لعنت شب آخری داریم میبازیم!!!تو رو خدا رای بدید...برای رای د...

#احتیـــاط

اپ اینستای تاعو... خ.دوسش دارم

برگانممممم میگن یه ایرانیه و جونگ کوک لایک و ریپیتش کردههههه...

اگه خندیدی لایک کن :/

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط