صبحی که بی حسین شروع شود ، همان بهتر
صبحی که بی حسین شروع شود ، همان بهتر
که شروع نشود
به قصد زیارت ارباب:
السلام علیک یا اباعبدالله
و علی الارواح التی حلت بفنائک
علیک منی سلام الله أبدا ما بقیت و بقی اللیل و النهار و لا جعله الله آخر العهد منی لزیارتکم
السَّلامُ عَلی الحُسٓین و
عٓلی عٓلی اِبن الحُسَین و
عَلی اولادِ الحُسَین وَ
علَی اصحابِ الحُسَین.
أللهم الرزقنا زیارت الحسین
این لقب امام حسین(ع)تکان دهنده است...به ورودی این باب که میرسی دلت می لرزد
قتیل العبرات
و شاید اصلا به همین سبب یکی از صفات خداوند«راحم العبرات»است
و خدایی که به اشکها رحم می کند
اصلا اشک فقط با نام حسین است که متبرک می شود و از این روست که اشک برای حسین دوزخ را می سوزاند...
تو آبروی تمام دستگاه خلقتی یا قتیل العبرات
که شروع نشود
به قصد زیارت ارباب:
السلام علیک یا اباعبدالله
و علی الارواح التی حلت بفنائک
علیک منی سلام الله أبدا ما بقیت و بقی اللیل و النهار و لا جعله الله آخر العهد منی لزیارتکم
السَّلامُ عَلی الحُسٓین و
عٓلی عٓلی اِبن الحُسَین و
عَلی اولادِ الحُسَین وَ
علَی اصحابِ الحُسَین.
أللهم الرزقنا زیارت الحسین
این لقب امام حسین(ع)تکان دهنده است...به ورودی این باب که میرسی دلت می لرزد
قتیل العبرات
و شاید اصلا به همین سبب یکی از صفات خداوند«راحم العبرات»است
و خدایی که به اشکها رحم می کند
اصلا اشک فقط با نام حسین است که متبرک می شود و از این روست که اشک برای حسین دوزخ را می سوزاند...
تو آبروی تمام دستگاه خلقتی یا قتیل العبرات
- ۱.۷k
- ۰۱ آذر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط