{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#سکوت

دیدگاه ها (۱)

کم زندگی کن ازاد زندگی کن با انسانیت زندگی کن#اتا_تورک

#انفرادی

#ارزش_داشتنت....

#پاییز#ارومیه

براتون دعا میکنم : ‏" خدا براتون بسازه توی سکوت از دل ناامید...

*سکوت بعد از فروخته شدنت....سکوت بعد از فهمیدن این که اون هی...

سکوت...من سکوت..... شما کامنت بزارید.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط