{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچها اگه براتون سوال شده چرا تو کپشنم از شکلک استفاده نمی

بچها اگه براتون سوال شده چرا تو کپشنم از شکلک استفاده نمیکنم یا بیشتر از یه خط نمینویسم جوابش اینکه ویسگون نمیزاره اگه کسی میدونه چرا لطفا بگه
دیدگاه ها (۰)

بچها تولدم یک دی بود نمیخواین تبریک بگین

مووووشتبا

اگه میتونی کامنت کن جواب من: جیمین تو خیلی قد بلندی

اوخی

بچها اتاق و اتاق لوازم ارایشی و لباس هم گذاشتم دیگه خودتون ی...

یه سوال دوستان کسی میدونه برای چی بیلی کپسول اکسیژن بهش وصل ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط