از برقراری تماس تلفنی خوشم نمیاد_
از برقراری تماس تلفنی خوشم نمیاد_
آخه ببین من به یارو پیام دادم. باید قاعدتا با پیام جواب بده نه اینکه زنگ بزنههههه. یعنی چیییی ایششش. وقتی گوشیم زنگ میخوره سکته قلبی مغزی رو با هم میزنم_
آخه ببین من به یارو پیام دادم. باید قاعدتا با پیام جواب بده نه اینکه زنگ بزنههههه. یعنی چیییی ایششش. وقتی گوشیم زنگ میخوره سکته قلبی مغزی رو با هم میزنم_
- ۲۱۲
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط