{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قلب من گورستانی هست محل دفع ارزو ها...🪦⚰️

قلب من گورستانی هست محل دفع ارزو ها...🪦⚰️
دیدگاه ها (۳)

قلبمو برداشت بعدش رف...⚰️

💗

خدایی جفتشون دافن💗✨اقای اعظمی پسرتو بهمون بدهکاری🤣🫴🏻طلبتو بد...

قربون محمد رضا 😘دیگه به سعید من نگی پخمه ها(خطاب به سعید)🙂💗ح...

منم ارزو میکنم بیاین قبول کنیم همه ارزو میکنن😁

ارزو شد....

ارزو ...هه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط