{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

منو از خودم بپرس، من واسه همه یکی نیستم

منو از خودم بپرس، من واسه همه یکی نیستم
دیدگاه ها (۳)

خدایا شکرت، بخاطر باریکه های نوری که به قلبم تابیده میشن

زور که نیست، گاه نمیگنجی در شهری، دیاری، دلی

رفته رو مخم زندگی دیگه خودم‌ واسه خودم زنده نیستم⚰️💔

اخلاقمو از بقیه نپرسمن واسه همه یکی نیستم#بلاگر #تیک_تاک #ای...

از خودم بپرس بیبی🎀💆🏼‍♀️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط